Uluslararası işlem itiraz kuralları çerçevesinde işlem itirazlarının yazılı şekilde yapılması gerekmektedir. Kredi Kartı ile yaptığınız yükleme / harcama itirazlarınız için İşlem İtiraz Formunu, ATM işlemlerindeki nakit yatırma / çekme itirazlarınız için TC 10 Formunu doldurarak tarafımıza iletebilirsiniz. Form ile birlikte itirazınızı destekleyen belge ve bilgilerin paylaşılması sürecin kısalmasına katkı sağlayacaktır. TC 10 Formu
BKM Troy kurallar çerçevesinde işlem itirazlarının, itirazın türüne göre 30-120 gün içinde yapılması zorunludur. İtirazınıza ilişkin “0850 221 0 500’nolu telefondan bilgi alabilirsiniz.
İşlem itirazı süreci birkaç adımdan oluşmaktadır ve bazı itirazların çözümü zaman alabilmektedir. Talebinizi en kısa sürede başarıyla sonuçlandırabilmemiz için lütfen kısa sürede tarafımıza dönüş yapınız.
1- BaroKart’ınızdan sizin tarafınızdan yapılmamış olduğunu düşündüğünüz işlemler varsa itiraz edebilirsiniz. Eğer aşağıdaki durumlar mevcut ise bu tür itirazlarınız olumlu sonuçlanamamaktadır.
2- BaroKart’ınız çalındı ya da kayboldu ve kartınızla harcama yapıldıysa öncelikle “0850 221 0 500’nolu telefonu arayarak kartınızı kullanıma kapattırmanız gerekmektedir. Kartınızı kapattıktan sonra karakola giderek tutanak tutturunuz ve savcılığa suç duyurusunda bulununuz. Karakol tutanağı ve suç duyurusu formunu Harcama İtirazı Formu ile birlikte bize iletiniz.
3- Hatalı İşlemler
işlem itirazında bulunabilirsiniz.