1- Troy Logolu BaroKart’a nereden başvurabilirim?
Troy Logolu BaroKart’a başvurmak için tıklayınız.
2- Troy Logolu BaroKart başvuru, basım ve kurye dağıtım bilgisini nereden öğrenebilirim?
Troy Logolu BaroKart’ınızın başvuru, basım ve kurye dağıtım bilgisini öğrenmek için tıklayınız.
3- Troy Logolu BaroKart şifresi nasıl alınır ve değiştirilir?
Troy Logolu BaroKart’ınızı kullanmaya başlamadan önce AKTIF boşluk 16 haneli Troy Logolu BaroKart numaranızı boşluk belirleyeceğiniz 4 rakamlı şifrenizi yazıp 0850 988 99 99’a SMS göndererek kart şifrenizi alabilirsiniz.
Örnek: AKTIF 9792350000000000 1234
4- Troy Logolu BaroKart internet ve mobil şube şifresi nasıl alınır?
Troy Logolu BaroKart internet şube şifresini; İnternet Şube>Şifre Al/Şifremi Unuttum'a tıkladıktan sonra GSM numaranıza gelen geçici şifre ile hesabınıza giriş yapabilirsiniz.
BaroKart mobil uygulamasından ise; BaroKart Mobil Uygulama>Giriş Yap>Şifre Unuttum/Şifre Al'a tıkladıktan sonra GSM numaranıza gelen geçici şifre ile hesabınıza giriş yapabilirsiniz.
5- Troy Logolu BaroKart internet ve mobil şube şifresi nasıl değiştirilir?
Troy Logolu BaroKart’ınızın internet şube şifresini BaroKart internet şube üzerinden; İnternet Şube>Kartım>Şifre Değiştir alt menüsünden değiştirebilirsiniz.
BaroKart Mobil Uygulama üzerinden ise; BaroKart Mobil Uygulama>Ayarlar>Şifre Değiştir alt menüsünden değiştirebilirsiniz.
6- Troy Logolu BaroKart internet ve mobil şube şifresi bloke edildiyse ne yapılmalıdır?
Troy Logolu BaroKart’ınızın internet veya mobil şube şifresi bloke edildiyse 0850 221 0 500 no’lu BaroKart Destek Merkezini arayıp şifre blokesinin kaldırılması ile ilgili talebinizi iletmeniz gerekmektedir.
7- Troy Logolu BaroKart’a nereden ve nasıl TL yüklenir?
Troy Logolu BaroKart’a kredi kartından, banka hesabından, ATM’lerden ve POSBank/TURK Vezne/Param Kiosk ile TL yüklenebilir.
Kredi Kartı İle TL Yükleme:
Kredi kartı ile TL yükleme işlemi; BaroKart mobil uygulamadan, BaroKart internet şubeden ve barokart.com.tr’deki TL Yükle sayfasından kredi kartı bilgileri ve Troy Logolu BaroKart numarası girilerek gerçekleştirilebilmektedir.
Kredi kartı ile yapılan TL yükleme işlemlerinde tutar Troy Logolu BaroKart’a anında yansımaktadır. TL yükleme işlemi için tıklayınız.
* Ayrıca; İnternet Şube>Kartım>Otomatik TL Yükle sekmesinden otomatik TL yükleme talimatı oluşturarak kart bakiyeniz belirttiğiniz asgari tutarın altına düştüğünde kayıtlı kredi kartınızdan tanımlayacağınız tutarın BaroKart’ınıza otomatik olarak yüklenmesini sağlayabilirsiniz.
Banka Hesabından TL Yükleme:
Aşağıda yer alan Vakıfbank veya Ziraat Bankası IBAN’ına Havale/EFT yapılarak TL yüklenebilmektedir.
Alıcı: TURK Elektronik Para A.Ş.
Vakıfbank IBAN: TR38 0001 5001 5800 7302 9638 73
Ziraat Bankası IBAN: TR46 0001 0021 0969 4354 0951 92
Açıklama: 16 haneli BaroKart hesap/kart numarası (Aralarda boşluk bırakılmadan yazılması gerekmektedir.
ATM’lerden Nakit TL Yükleme:
Troy Logolu BaroKart’ınıza Tüm Banka ATM’lerinden kartınızı takarak TL yükleyebilirsiniz.
POSBank / TURK Vezne / ParamKiosk’lardan TL Yükleme;
Türkiye’deki tüm Baro’larda bulunan POSBank’lardan, Çağlayan ve İzmir Adliyelerinde bulunan TURK Vezne şubelerinden nakit olarak TL yüklenebilmektedir. Çağlayan adliyesinde bulunan Param Kiosk’lardan ise kredi kartı ile de TL yüklenebilmektedir.
8- Troy Logolu BaroKart TL yükleme, çekme ve diğer işlem ücretleri nelerdir?
Troy Logolu BaroKart TL yükleme, TL çekme ve diğer işlem ücretleri için tıklayınız.
9- Troy Logolu BaroKart Bakiyesi nasıl öğrenilir?
Troy Logolu BaroKart kullanıcıları kart bakiyelerini tüm banka ATM'lerinden, SMS ile, BaroKart internet şubesi ve mobil uygulamasından takip edebilir.
BaroKart Mobil uygulamasını indirmek için tıklayınız.
SMS ile bakiye öğrenmek için "BAKIYE boşluk kartın son 6 hanesi"ni yazıp 0850 988 99 99'a SMS gönderilmelidir.
10- Troy Logolu BaroKart hangi e-ticaret sitelerinde geçerlidir?
Troy Logolu BaroKart Türkiye'deki bankalardan sanal POS almış tüm e-ticaret sitelerinde geçerlidir.