• Troy Logolu Barokart
  • E-Tahsilat Uygulaması

1- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi nedir?

Avukatların borçlu ya da müvekkillerinden daha hızlı ve kolay bir şekilde teknik entegrasyona gerek kalmadan ödeme almalarını sağlayan sanal POS tahsilat sistemidir.


2- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'ne nasıl başvurulur?

BaroKart internet sayfasında yer alan E-Tahsilat Sanal POS Sistemi başvuru ekranından başvurunuzu kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Başvuru formunda yer alan; İsim, Soyisim, GSM No, E-posta adresi bilgilerinizi doldurarak başvuruda bulunabilirsiniz. Başvurunuz alındıktan sonra yetkililer sizinle iletişime geçecektir.

BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’ne başvurmak için tıklayınız.


3- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde taksitli tahsilat imkanı var mıdır?

E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’nde 3,6,9,12 şeklinde taksitli tahsilat imkanı vardır.

4- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde hangi kart programları geçerlidir?

Bonus, World, Maximum, Axess, Paraf, CardFinans Advantage kart programları geçerlidir.


5- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nin mobil uygulaması var mıdır?

BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nin mobil uygulaması bulunmaktadır. Mobil uygulamayı iOS ve Android işletim sistemi olan tüm akıllı telefonlarda ve tabletlerde kullanabilirsiniz.
BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’nin mobil uygulamasını indirmek için tıklayınız.


6- Borçluya SMS veya E-posta göndererek ödeme alınabilir mi?

BaroKart internet şubesinden borçlularınıza ve müvekkillerinize SMS ve/veya E-posta ile ödeme talebi gönderebilirsiniz. Ödeme talebi göndererek kredi kartı ile tek çekim veya taksitli tahsilat yapabilirsiniz. Tüm BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi kullanıcıları bu hizmetten başvuru yapmaya gerek kalmadan ve ayrıca ücretsiz olarak BaroKart internet şubesine giriş yaparak faydalanabilir.


7- Kart saklama sistemi var mıdır?

BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde kart saklama sistemi mevcuttur.


8- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde kurulum ücreti, işlem ücreti vb. ücretler alınıyor mu?

BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde aylık ve yıllık ücret, kurulum ücreti, ciro taahhüdü, verimsizlik ücreti, ek POS ücreti, işlem ücreti veya herhangi bir sürpriz ücret yoktur.


9- Taksitli tahsilatların ödemeleri BaroKart hesabına taksit taksit mi geçer?

Hayır. Tahsilatınızı taksitli olarak yapsanız da valör tarihinizde komisyon kesildikten sonra tutarın tamamı tek seferde hesabınıza aktarılır.


10- Banka hesap bilgileri değiştirilebilir mi?

Banka hesap bilgisi sadece yazılı talimat ile değiştirilebilir.


11- E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’nde birden fazla banka hesabı tanımlanabilir mi?

Hayır, tanımlanamaz.


12- E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’ndeki tahsilatlara ait rapor alınabilir mi?

Evet, alınabilir. E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’ne giriş yapılıp işlemler ile alakalı rapor çıktı olarak alınabilir.