1- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi nedir?
Avukatların borçlu ya da müvekkillerinden daha hızlı ve kolay bir şekilde teknik entegrasyona gerek kalmadan ödeme almalarını sağlayan sanal POS tahsilat sistemidir.
2- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'ne nasıl başvurulur?
BaroKart internet sayfasında yer alan E-Tahsilat Sanal POS Sistemi başvuru ekranından başvurunuzu kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
Başvuru formunda yer alan; İsim, Soyisim, GSM No, E-posta adresi bilgilerinizi doldurarak başvuruda bulunabilirsiniz. Başvurunuz alındıktan sonra yetkililer sizinle iletişime geçecektir.
BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’ne başvurmak için tıklayınız.
3- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde taksitli tahsilat imkanı var mıdır?
E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’nde 3,6,9,12 şeklinde taksitli tahsilat imkanı vardır.
4- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde hangi kart programları geçerlidir?
Bonus, World, Maximum, Axess, Paraf, CardFinans Advantage kart programları geçerlidir.
5- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nin mobil uygulaması var mıdır?
BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nin mobil uygulaması bulunmaktadır. Mobil uygulamayı iOS ve Android işletim sistemi olan tüm akıllı telefonlarda ve tabletlerde kullanabilirsiniz.
BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’nin mobil uygulamasını indirmek için tıklayınız.
6- Borçluya SMS veya E-posta göndererek ödeme alınabilir mi?
BaroKart internet şubesinden borçlularınıza ve müvekkillerinize SMS ve/veya E-posta ile ödeme talebi gönderebilirsiniz. Ödeme talebi göndererek kredi kartı ile tek çekim veya taksitli tahsilat yapabilirsiniz. Tüm BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi kullanıcıları bu hizmetten başvuru yapmaya gerek kalmadan ve ayrıca ücretsiz olarak BaroKart internet şubesine giriş yaparak faydalanabilir.
7- Kart saklama sistemi var mıdır?
BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde kart saklama sistemi mevcuttur.
8- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde kurulum ücreti, işlem ücreti vb. ücretler alınıyor mu?
BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde aylık ve yıllık ücret, kurulum ücreti, ciro taahhüdü, verimsizlik ücreti, ek POS ücreti, işlem ücreti veya herhangi bir sürpriz ücret yoktur.
9- Taksitli tahsilatların ödemeleri BaroKart hesabına taksit taksit mi geçer?
Hayır. Tahsilatınızı taksitli olarak yapsanız da valör tarihinizde komisyon kesildikten sonra tutarın tamamı tek seferde hesabınıza aktarılır.
10- Banka hesap bilgileri değiştirilebilir mi?
Banka hesap bilgisi sadece yazılı talimat ile değiştirilebilir.
11- E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’nde birden fazla banka hesabı tanımlanabilir mi?
Hayır, tanımlanamaz.
12- E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’ndeki tahsilatlara ait rapor alınabilir mi?
Evet, alınabilir. E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’ne giriş yapılıp işlemler ile alakalı rapor çıktı olarak alınabilir.