• Troy Logolu Barokart
  • E-Tahsilat Uygulaması

1- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi nedir?

Avukatların borçlu ya da müvekkillerinden daha hızlı ve kolay bir şekilde teknik entegrasyona gerek kalmadan ödeme almalarını sağlayan sanal POS tahsilat sistemidir.


2- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'ne nasıl başvurulur?

BaroKart internet sayfasında yer alan E-Tahsilat Sanal POS Sistemi başvuru ekranından başvurunuzu kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Başvuru formunda yer alan; İsim, Soyisim, GSM No, E-posta adresi bilgilerinizi doldurarak başvuruda bulunabilirsiniz. Başvurunuz alındıktan sonra yetkililer sizinle iletişime geçecektir.

BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’ne başvurmak için tıklayınız.


3- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde taksitli tahsilat imkanı var mıdır?

E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’nde 3,6,9,12 şeklinde taksitli tahsilat imkanı vardır.

4- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde hangi kart programları geçerlidir?

Bonus, World, Maximum, Axess, Paraf, CardFinans Advantage kart programları geçerlidir.


5- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nin mobil uygulaması var mıdır?

BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nin mobil uygulaması bulunmaktadır. Mobil uygulamayı iOS ve Android işletim sistemi olan tüm akıllı telefonlarda ve tabletlerde kullanabilirsiniz.
BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’nin mobil uygulamasını indirmek için tıklayınız.


6- Borçluya SMS veya E-posta göndererek ödeme alınabilir mi?

BaroKart internet şubesinden borçlularınıza ve müvekkillerinize SMS ve/veya E-posta ile ödeme talebi gönderebilirsiniz. Ödeme talebi göndererek kredi kartı ile tek çekim veya taksitli tahsilat yapabilirsiniz. Tüm BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi kullanıcıları bu hizmetten başvuru yapmaya gerek kalmadan ve ayrıca ücretsiz olarak BaroKart internet şubesine giriş yaparak faydalanabilir.


7- Kart saklama sistemi var mıdır?

BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde kart saklama sistemi mevcuttur.


8- BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde kurulum ücreti, işlem ücreti vb. ücretler alınıyor mu?

BaroKart E-Tahsilat Sanal POS Sistemi'nde aylık ve yıllık ücret, kurulum ücreti, ciro taahhüdü, verimsizlik ücreti, ek POS ücreti, işlem ücreti veya herhangi bir sürpriz ücret yoktur.


9- Taksitli tahsilatların ödemeleri BaroKart hesabına taksit taksit mi geçer?

Hayır. Tahsilatınızı taksitli olarak yapsanız da valör tarihinizde komisyon kesildikten sonra tutarın tamamı tek seferde hesabınıza aktarılır.


10- Banka hesap bilgileri değiştirilebilir mi?

Banka hesap bilgisi sadece yazılı talimat ile değiştirilebilir.


11- E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’nde birden fazla banka hesabı tanımlanabilir mi?

Hayır, tanımlanamaz.


12- E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’ndeki tahsilatlara ait rapor alınabilir mi?

Evet, alınabilir. E-Tahsilat Sanal POS Sistemi’ne giriş yapılıp işlemler ile alakalı rapor çıktı olarak alınabilir.

Çerezler ve Kişisel Verilerin Saklanması

İnternet sitemizden en verimli şekilde faydalanabilmeniz, ziyaretinizi daha iyi anlamak, kullanıcı deneyiminizi kişiselleştirmek, iyileştirmek ve size uygun teklifleri sunabilmek için çerezler kullanıyoruz. Çerez ayarlarınızı yönetmek için “Çerezleri Ayarla” seçeneğine tıklayabilir, detaylı bilgi için 'Çerez Politikası' metnini okuyabilirsiniz.